ZASADY I WARUNKI
Ogólne Warunki Sprzedaży Sklepu Internetowego V Plus Habitat Poland
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Użyte w Regulaminie sformułowania oznaczają:
1) Vplus Habitat Poland – V Plus Habitat Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 233, 02-715 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000748096, numer NIP: 1132982880, numer REGON: 381308748, tel. +48 600 004 474, +41 797 907 110, adres e-mail info@vplushabitat.com, customer.care@vplushabitat.com;
2) Sklep – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.vplushabitat.com;
3) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy ustawy przyznają zdolność prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, nabywająca drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu produkty oferowane przez V Plus Habitat Poland;
4) Umowa – umowa sprzedaży, zawarta drogą elektroniczną pomiędzy V Plus Habitat Poland, a Klientem, dotycząca produktów oferowanych przez Vplus Habitat Poland za pośrednictwem Sklepu.
2. Regulamin niniejszy stanowi integralną część Umowy.
3. Klient jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu i zaakceptować jego postanowienia przed zawarciem Umowy.
4. V Plus Habitat Poland zapewnia, iż towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
II. ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem transakcji są produkty prezentowane przez V Plus habitat Poland na stronie internetowej Sklepu w chwili składania zamówienia, zwane dalej „towarami”. Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu Internetowego podawane są w polskiej walucie (PLN) i są cenami brutto. Podane ceny Produktów są wiążące na chwilę składania zamówienia przez Klienta.
2. Towary w Sklepie są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany oraz innych istotnych cechach.
3. Poprawne korzystanie ze Sklepu wymaga:
1) urządzenia z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
2) posiadania przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu K.C. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru.
5. Zamówienie na produkty oferowane w Sklepie może być składane w następujący sposób:
1) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
2) pocztą e-mail na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu.
6. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru, a także prawidłowe wystawienie faktury VAT.
7. Vplus Habitat Poland ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości, co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
8. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Vplus Habitat Poland w formie mailowej.
9. Vplus Habitat zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy zamówienia. Zamówienia będą odrzucane również wtedy, gdy:
1) transakcji nie uda się autoryzować w systemie płatniczym eCard (skuteczna autoryzacja oznacza zablokowanie na koncie karty płatniczej Klienta kwoty odpowiadającej wartości zamówienia wraz z kosztem przesyłki),
2) we wskazanych czasie nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości lub
3) przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera.
10. Potwierdzenie zamówienia przez Vplus Habitat Poland poczytuje się jako zawarcie Umowy.
11. Zamówienia mogą być realizowane tylko na terenie Polski. Zamówienia należy składać w języku polskim. – nie jestem pewien tego punktu, w końcu obsługujemy całą europę i nie tylko w języku poslkim.
12. Sklep pozwala na dokonywanie zamówień przez całą dobę we wszystkie dni roku. Ewentualne przerwy w dostępności Sklepu mogą być spowodowane czynnikami niezależnymi od V Plus Habitat Poland i nie mogą być podstawą kierowania jakichkolwiek roszczeń w stosunku do V Plus Habitat Poland.
13. Vplus Habitat Poland zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonego zamówienia najpóźniej w terminie 48 godzin roboczych od momentu złożenia zamówienia przez Klienta.
14. Cena Produktu może ulec zmianie, o czym V Plus Habitat Poland poinformuje Klienta przed potwierdzeniem zamówienia. Klient może zrezygnować ze złożonego zamówienia w terminie do 7 dni od otrzymania informacji o zmianie ceny. W braku złożenia oświadczenia o podtrzymaniu zamiaru zawarcia umowy przez Klienta w ww. terminie uznaje się, że Klient nie wyraża zgody na zmianę ceny i rezygnuje ze złożonego zamówienia.
15. V Plus Habitat Poland wystawia dokument sprzedaży w postaci faktury.
16. Klient ma możliwość anulowania zamówienia przed dokonaniem zapłaty, poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z obsługą i poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Sklepu.
17. V Plus Habitat Poland przekaże towar do wysyłki w terminie do 3? dni roboczych od poprawnego złożenia zamówienia i, w przypadku płatności przelewem, kartą lub ePrzelewem, opłacenia go; lub w przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia, poinformuje Klienta o braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w takim terminie. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni uznanych ustawowo za wolne od pracy.
18. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin dostawy może ulec zmianie, o zmianie tej Klient zostanie powiadomiony niezwłocznie. Klient może zaakceptować zmianę terminu dostawy lub odstąpić od realizacji zamówienia.
III. PŁATNOŚCI
19. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
1) przelewem: zapłata następuje przelewem na rachunek bankowy Sklepu o numerze: …………………………………………….
2) kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
3) ePrzelew.
4) za pobraniem
5) PayU
6) PayPal
20. Do zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od wagi towaru i wyboru sposobu dostarczenia przesyłki. Koszt ten jest każdorazowo wskazywany lub wyliczany przy zamówieniu.
21. Płatność za zamówienie winna być dokonana w terminie do 7 dni od potwierdzenia zamówienia i, szczególnie w przypadku przelewów zagranicznych, zlecona bez kosztów odbiorcy. W razie przeniesienia kosztu przelewu na odbiorcę płatności, wymagane będzie uzupełnienie wpłaty, o czym Vplus Habitat Poland będzie informował mailowo.
22. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
IV. DOSTAWA
23. Zamówiony towar V Plus Habitat Poland wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej. Towary będą dostarczane, w zależności od wielkości zamówienia, w kartonach lub na paletach.
24. Wszelkie szczegółowe regulacje, związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach firm kurierskich.
25. W momencie odbioru przesyłki Klient powinien sprawdzić zawartość paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany lub towar jest uszkodzony, Klient ma prawo nie przyjmować przesyłki, o czym powinien niezwłocznie powiadomić V Plus Habitat Poland mailowo lub telefonicznie.
26. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i potwierdzonego przez niego. Uszkodzenia transportowe, zgłaszane przez Klienta po przyjęciu paczki nie będą uwzględniane.
27. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą tego rodzaju zlecenia ponosi Klient.
V. REKLAMACJA
28. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów V Plus Habitat Poland ponosi odpowiedzialność za wady.
29. Reklamację można złożyć drogą pocztową lub mailowo na adres Vplus Habitat Poland, wskazany w pkt 1.
30. W reklamacji należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia.
31. V Plus Habitat Poland rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.
32. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do Vplus Habitat Poland.
33. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.
34. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Klient powinien odesłać przesyłkę należycie zapakowaną.
VI. KONKURSY LOTERIE i PROMOCJE
35. Wszelkie konkursy, loterie lub inne promocje udostępniane za pośrednictwem Sklepu mogą podlegać zasadom, które są odrębne od niniejszych postanowień. W przypadku skorzystania z promocji, należy zapoznać z odpowiednimi regulacjami. Jeśli zasady dotyczące promocji będą sprzeczne z niniejszymi postanowieniami, obowiązywać będą zasady dotyczące promocji.
VII. POSTANOWIENIE KOŃCOWE
36. Zgodnie z treścią zgody, wyrażoną przez Klienta,V plus Habitat Poland jest uprawniony do przetwarzania jego danych osobowych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, w celu wykonania zawartej umowy, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu jest V Plus Habitat Poland. Każdy Klient po zarejestrowaniu ma wgląd do swoich danych i może je zmieniać lub poprawiać. Podanie przez Klienta danych osobowych niezbędnych do wykonania Umowy sprzedaży i właściwego jej udokumentowania jest obowiązkowe.
37. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie materiałów reklamowo – promocyjnych Sklepu, w tym biuletynu handlowego.
38. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania ich usunięcia.
39. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody V Plus Habitat Poland.
40. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
41. V Plus Habitat Poland zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
42. Do sprzedaży towarów w Sklepie odpowiednie zastosowanie znajdują Ogólne warunki sprzedaży/dostawy V Plus Habitat Poland.